Returnarea produselor
Produsul se acceptă pentru returnare dacă este complet, în ambalajul original, cu etichete și fără urme de utilizare. Toate accesoriile, documentația, instrucțiunile și alte elemente suplimentare care însoțesc produsul trebuie să fie prezente. Produsul nu trebuie să aibă deteriorări, murdărie sau defecte, cu excepția celor care pot apărea în procesul de fabricație. Returnarea este posibilă doar respectând toate aceste condiții.
Motivul returnării
1. Mărimea, modelul, culoarea, lungimea etc. nu se potrivesc.
2. A venit un alt produs.
3. Produs cu defect.
Termen de returnare
Termenul de returnare pentru produse conforme și cu defecte este de 14 zile de la primirea produsului, cu prezentarea bonului fiscal sau a documentului care confirmă achiziția.
Cum să returnați produsul
La punctele de ridicare/returnare
Oraș | Numele magazinului | Adresă |
Bălți | Ekonom | Strada Kiev 110 |
Bălți | Ekonom, cartierul 8 | Calea Eșilor 102 |
Fălești | Alion (Alion) | Strada Mihai Eminescu 16 |
Produse care nu pot fi returnate sau schimbate
1. Bijuterii (din metale prețioase cu pietre prețioase, din metale prețioase cu inserții din pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase tăiate)
2. Articole de cusut și tricotaje (lenjerie intimă, lenjerie de pat, lenjerie de picior).
3. Articole de igienă personală (periute de dinți, piepteni, cleme, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice și alte obiecte de igienă personală).
4. Produse parfumate și cosmetice.
5. Textile (bumbac, in, lână, mătase și materiale sintetice, panglici, dantele etc.).
6. Produse de cablare (fire, cabluri, șnururi).
7. Materiale de construcție și finisare și alte produse vândute pe metru (linoleum, folie, mochetă etc.).
8. Produse și materiale din mase plastice în contact cu produse alimentare, inclusiv de unică folosință (veselă și accesorii pentru masă și bucătărie), ambalaje, obiecte pentru depozitarea și transportul produselor alimentare (canistre, butoaie, sticle).
9. Produse de uz casnic chimice, pesticide și produse agrochimice.
10. Mobilier casnic (seturi și garnituri de mobilier).
11. Autovehicule și produse pentru motociclete, remorci și agregate, utilaje mici agricole, bărci pentru plimbări și alte mijloace de transport marine pentru uz casnic.
12. Produse tehnice complexe de uz casnic cu garanție (aparat electrocasnic, echipamente radio-electronice, calculatoare, aparate foto și video, telefoane fixe și mobile, faxuri, instrumente muzicale electrice, echipamente de gaz pentru uz casnic).
13. Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor boli acasă (articole sanitare și de igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente și aparatură medicală, produse pentru igiena orală, lentile, articole pentru îngrijirea copiilor, medicamente).
14. Jucării.
15. Produse intime pentru adulți.
Instrucțiune pas cu pas
Pasul 1
Accesează secțiunea "Comenzi". Pentru asta apasă butonul "Comenzi" din meniu - este marcat cu o săgeată în imagine.
Pasul 2
Din lista comenzilor alege cea dorită, după cum arată săgeata.
Pasul 3
Alege opțiunea "Solicită schimb sau returnare bani", butonul necesar este marcat cu săgeata.
Pasul 4
După ce ai intrat la "Solicită schimb sau returnare bani", bifează produsele dorite și indică cantitatea pentru returnare.
Pasul 5
Alege motivul returnării produsului din lista oferită.
Pasul 6
Revină la secțiunea "Cereri de returnare" pentru a urmări statusul.
Pasul 7
Apasă pe numărul comenzii dorite pentru a vedea detaliile returnării.
Pasul 8
După ce se deschid informațiile returnării așteaptă schimbarea statusului în "Confirmat", apoi apasă pe iconița imprimantei pentru a tipări foaia de ambalare.
Pasul 9
După tipărirea foii de ambalare, înmâneaz-o angajatului magazinului sau curierului la returnarea produsului. Mulțumim pentru atenție!